قهرمانی سهراب مرادی در وزنه برداری المپیک2016

دوشنبه 25 مرداد 1395
23:10
محمد

قهرمانی سهراب مرادی در وزنه برداری المپیک2016

قهرمانی سهراب مرادی در وزنه برداری المپیک2016

کسب مدال طلای وزنه برداری المپیک 2016 توسط سهراب مرادی

http://up.yazd-download.ir/view/1767548/01134504.jpg

سهراب مرادی با مهار وزنه 182 کیلوگرم یک ضرب، 221 کیلوگرم دو ضرب و مجموع 403 کیلوگرم دومین طلا کاروان امام رضا را در شب ولادت امام هشتم به دست آورد.

مسابقات وزنه برداری دسته 94 کیلوگرم المپیک ریو از ساعت 2:30 آغاز شد و ایران دو نماینده در این دسته داشت؛ علی هاشمی و سهراب مرادی روی تخته رفتند تا برای مدالی دیگر در وزنه برداری تلاش خود را به کار گیرند.


کار وزنه برداران ایرانی باتلاش علی هاشمی آغاز شد که او توانست وزنه 173 کیلوگرمی را مهار کند اما امید اصلی مدال ایران با اقتدار روی تخته آمد.

سهراب مرادی در درخواست اول خود وزنه 178 کیلوگرمی را درخواست داد اما در تلاش اول نتوانست آن را مهار کند تا نفس ها در سینه حبس شود. او در حرکت دوم خود به راحتی این وزنه را بالای سر برد تا با همین حرکت بالاتر از رقبای تایلندی و بلاروسی در صدر قرار بگیرد. سهراب با اینکه صدرنشین حرکت یک ضرب بود، وزنه 182 کیلوگرمی را درخواست داد تا در سومین حرکت سالن را به وجد بیاورد.


سهراب مرادی با 5 کیلوگرم اختلاف نسبت به نفر دوم به کار خود در حرکت تک ضرب خاتمه داد.

حرکات دوضرب ایرانی ها با حضور علی هاشمی همراه بود. او در اولین تلاش خود به راحتی وزنه 210 کیلوگرم را بالای سر برد تا شروع خوبی داشته باشد. او در درخواست های دوم و سوم وزنه 220 کیلوگرمی را امتحان کرد اما موفق به مهار آنها نشد تا با مجموع 383 کیلوگرم به کار خود خاتمه دهد.

اما حضور سهراب مرادی فوق العاده بود. او در اولین حرکت 221 کیلوگرم را مهار کرد تا مدال خود را در همان ابتدا مسجل کند. سالن تحت تاثیر او بود. سهراب مرادی بدون اینکه وزنه دوم را بزند طلای خود را مسجل کرد چرا که رقبای او نتوانستند حتی به رکورد تلاش اول او برسند. سهراب در دومین تلاش به رکورد ایلیا ایلین حمله کرد تا رکرود 233 را مهار کند اما نتوانست. او سومین یک بار دیگر در سومین تلاش 331 را درخواست کرد و یک بار دیگر بدون اینکه تلاشی کند وزنه را انداخت تا دومین طلای ایران را به دست بیاورد.


[ بازدید : 322 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]