دانلود مراسم انتخاب مرد سال فوتبال اروپا 2016

جمعه 5 شهريور 1395
23:29
محمد

دانلود مراسم انتخاب مرد سال فوتبال اروپا 2016

دانلود کامل مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا 2016

دانلود مراسم انتخاب مرد سال فوتبال اروپا 2016

مرد سال فوتبال اروپا امشب ساعت 20:30 در شهر موناکو فرانسه برگزار میشود

در این مراسم بهترین بازیکن باشگاه های اروپا رو انتخاب میکنند


[ بازدید : 405 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

جدایی رضائیان از پرسپولیس به پایان رسید

جمعه 5 شهريور 1395
23:05
محمد

پس از مذاکرات متعدد در نهایت رامین رضائیان تا فردا قراردادش را با تیم فوتبال پرسپولیس امضا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، بعد از مدتها کش و قوس بر سر حضور رامین رضائیان در تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت توافقات اصلی به دست آمد و رامین رضائیان به زودی در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت خواهد کرد. پس از مذاکرات متعددی که میان برانکو و مسولان باشگاه اتفاق افتاد در نهایت سرمربی سرخپوشان با بازگشت این بازیکن موافق کرد و به همین دلیل تصمیم نهایی در خصوص بازگشت رضائیان انجام شد. امروز هم سایت باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای از رضائیان منتشر کرد که وی در این مصاحبه از جدایی‌اش از جمع سرخپوشان ابراز ندامت کرده است و اعلام کرده که با هر شرایطی که برایش در نظر بگیرند با پرسپولیس قرارداد می‌بندد. همچنین امروز مذاکرات نهایی میان رضائیان و محمد علی ترکاشوند انجام شد و در حالی که قرار بود امروز قرارداد سفید میان طرفین امضا شود اما به دلیل اینکه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در مسافرت به سر می‌برد به همین دلیل امضای قرارداد به فردا موکول شد و با این حساب رضائیان که به تازگی اردوی تیم ملی را پشت سر گذاشته بعد از بازی‌های تیم ملی مجددا به تمرینات سرخپوشان بازخواهد گشت. توافقات کلی برای عقد این قرارداد حاصل شده و به احتمال فراوان جدایی رضائیان و پرسپولیس فردا به پایان می‌رسد.


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

امیدوارم سومین جام جهانی را با پیراهن ایران تجربه کنم

جمعه 5 شهريور 1395
15:38
محمد

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم سومین دوره حضورم با پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی را در جام جهانی 2022 قطر تجربه کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اشکان دژاگه در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: قطر شرایط بسیار خوبی برای رقابت با تیم ملی ایران و کسب بلیت مستقیم جام جهانی روسیه دارد. ما شاهد شکوفایی تیم ملی قطر در 4 سال اخیر و پس از رویارویی در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل هستیم. وی ادامه داد: این تیم رقیب جدی و خطرناکی برای سایر تیم‌های آسیایی است. در تیم ملی قطر بازیکنانی حضور دارند که از دل لیگ ستارگان بیرون آمده‌اند و این نشان‌دهنده تغیر چشم‌انداز فوتبال قطر و رقابتی شدن آن است.


[ بازدید : 347 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

شکست تیم منتخب پیشکسوتان فوتبال ایران مقابل ستارگان لالیگا

جمعه 5 شهريور 1395
14:23
محمد

دیدار دوستانه تیم‌های منتخب پیشکسوتان فوتبال ایران و ستارگان لالیگا به شکست تیم کشورمان انجامید. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دوستانه تیم‌های منتخب پیشکسوتان فوتبال ایران و ستارگان لالیگا که از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد، در پایان به برتری 4 بر یک تیم میهمان انجامید. برای ستارگان لالیگا در این که در حضور کمتر از هزار تماشاگر برگزار شد، لوئیز گارسیا، فرناندو مورینتس، روبن دلارد و آلبرت لوکه گلزنی کردند و تنها گل تیم ایران نیز توسط رضا عنایتی به‌ثمر رسید. نیمه نخست این بازی دوستانه با برتری 3 بر صفر تیم ستارگان لالیگا خاتمه یافت. قضاوت این بازی دوستانه بر عهده هدایت ممبینی بود.

[ بازدید : 236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

از پیراهن دربی حساس رونمایی شد + عکس

جمعه 5 شهريور 1395
13:04
محمد

از پیراهن دربی حساس رونمایی شد + عکس


تیمهای سپیدرودرشت و ملوان انزلی امروز در دربی گیلان با یک پیراهن خاص وارد زمین می شوند. به گزارش کاپ، تیمهای سپیدرورشت و ملوان انزلی در حالی امروز در هفته چهارم لیگ دسته اول مقابل هم قرار می گیرند که حواشی این دربی قدیمی را تحت تاثیر قرار داده است. در همین راستا مسئولان 2 تیم تصمیم گرفتند تیمهای خود را با پیراهنی که در بالا تصویرش را می بینید وارد زمین کنند تا تماشاگران هر نتیجه ای در زمین رقم خورد را راحت بپذیرند.

[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حادثه هولناک برای 3 فوتبالیست ایرانی/ هر سه بازیکن جان باختند

جمعه 5 شهريور 1395
12:07
محمد

فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت مهدی حقی، سعید آفتابی و فرزاد یزدان پسند بازیکنان تیم فوتبال انقلاب اجیرلو شهرستان پارس آباد استان اردبیل را تسلیت گفت. ناشناس توپ حادثه هولناک برای 3 فوتبالیست ایرانی/ هر سه بازیکن جان باختند به این مطلب امتیاز دهید61.1%38.9% به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، متن پیام به شرح زیر است: با نهایت تأسف باخبر شدیم که سه نفر از بازیکنان تیم فوتبال انقلاب اجیرلو شهرستان پارس آباد استان اردبیل در زمان برگشت از تمرین بر اثر سانحه رانندگی جان باختند. بدینوسیله فدراسیون فوتبال درگذشت مهدی حقی، سعید آفتابی و فرزاد یزدان پسند را به خانواده این سه بازیکن و همچنین جامعه ورزشی و علی الخصوص فوتبال استان اردبیل تسلیت عرض کرده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار است.


[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]