جای سوزن انداختن در آزادی نیست

دوشنبه 8 شهريور 1395
22:16
محمد

سرمربی تیم ملی ایران از تمام قسمت‌های زمین ورزشگاه آزادی استفاده می‌کند تا شاگردانش آماده دو بازی قطر و چین شوند.


به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش از ابتدای حضورش در تیم ملی ایران همواره عنوان کرده زمین تمرین بزرگترین دغدغه او بوده که فدراسیون فوتبال در چند وقت اخیر با جذب اسپانسر برای رفع این مشکل اقداماتی انجام داده است؛ در کنار این برخی تمرینات تیم ملی مثل کار تاکتیکی امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تا بازیکنان با جو این استادیوم که بازی‌های رسمی در آن صورت می‌گیرد آشنا باشند.


سرمربی تیم ملی امروز نشان داد به چه دلیل تاکید زیادی به زمین تمرین مناسب دارد؛ او در این تمرین بیشتر قسمت‌های زمین آزادی را با مانع پُر کرد تا او بتواند کارهای تاکتیکی مورد نظرش را به درستی پیاده کند.


[ بازدید : 327 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

برنامه 90 با حضور کارلوس کی روش

دوشنبه 8 شهريور 1395
18:20
محمد


مهمان ویژه امشب برنامه نود کارلوس کی روش سرمربی بسیار خوب تیم ملی فوتبال ایران است . کارلوس کی روش امشب ساعت 22:30 دقیقه مهمان برنامه

نود هست و در مورد عملکرد بازیکنان تیم ایران در اردوهای تیم ملی و برنامه های خود برای رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه صحبت می کند.

از طرف مدیریت سایت توصیه میشود این برنامه را به هیچ وجح از دست ندید و به صورت آنلاین از شبکه سه سیما تماشا کنید. در صورتی که به تماشای این

مصاحبه نمیرسید ما بعد از اتمام شدن برنامه نود بلافاصله لینک دانلود رو در همین پست براتون قرار خواهیم داد.

[ بازدید : 366 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیست نهایی تیم ملی مشخص شد

دوشنبه 8 شهريور 1395
14:35
محمد

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پیش از این قرار بود لیست نهایی تیم ملی تا ساعات پایانی جمعه شب اعلام شود اما کیروش و دستیارانش هنوز نتوانستند برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی به اجماع برسند.

در حالیکه کمتر از سه ساعت برگزاری اولین جلسه تیم ملی باقی مانده تعدادی از خط خوردگان تیم ملی به صورت غیر رسمی مشخص شده اند، اما هنوز لیست 23 نفره نهایی و قطعی تیم ملی اعلام نشده است. کارلوس کیروش و دستیارانش باید از میان لیست زیر فهرست نهایی خود را انتخاب کنند:


[ بازدید : 314 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خداحافظی «شهرام» از تیم ملی والیبال واقعیت ندارد/ داورزنی باید حرف اول و آخر را بزند

دوشنبه 8 شهريور 1395
13:01
محمد

پیشکسوت والیبال ایران گفت: شهرام به دلیل مصدومیت شدیدی که دارد به دنبال این است در یک سال آینده کمتر از او استفاده شود تا مصدومیتش تشدید نشود.

هنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال ایران در یکی دو سال اخیر عملکرد کیفی خوبی نداشته اظهار داشت: تیم ملی در لیگ جهانی، مسابقات انتخابی المپیک و مسابقات المپیک نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته ما دیگر برای تیم‌های خارجی ناشناخته نیستیم و الان بازیکنان ما و نحوه بازی‌ آنها برای همه شناخته شده هستند.

وی افزود: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که سطح والیبال ما در همین حد است و نباید توقع بیش از حد از تیم ملی داشته باشیم. شاید در این میان چند نتیجه خارق‌العاده هم گرفته باشیم که نمی تواند آنها را ملاک قرار داد.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان درباره عملکرد لوزانو در طول دوران حضورش در تیم ملی تصریح کرد: او تنها چند ماه است که به ایران آمده اما به طور کل سرمربی تیم ملی والیبال باید بیشتر از مسائل فنی در بحث مدیریتی فردی قوی باشد. ولاسکو، کواچ و لوزانو به لحاظ فنی فاصله کمی با هم داشتند اما ولاسکو در مدیریت بسیار قوی بود. لوزانو در این زمینه بین ولاسکو و کواچ بود. اما کواچ با وجود اینکه در مسائل فنی مربی بسیار خوبی بود در مدیریت تیم ملی بسیار ضعیف بود.

محمودی ادامه داد: تصور نمی‌کنم صحبت‌هایی که درباره دخالت تعدادی از مسئولان فدراسیون والیبال در امور تیم ملی عنوان می‌شود واقعیت داشته باشد اما منطقی این است که سلسله مراتب رعایت شود و داورزنی باید حرف اول و آخر را در فدراسیون والیبال بزند.

وی ادامه داد: همیشه مخالف بازیکن‌سالاری در تیم ملی بودم و اعتقاد دارم پرچم یک کشور مهمتر از بازیکن است و نباید فضا به سمتی بورد که فلان بازیکن تصور کند که چون بازیکن خوبی است می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها دخالت کند البته خوشبختانه در حال حاضر چنین اتفاقاتی را در تیم ملی نمی‌بینیم و بازیکن‌ان تابع کادر فنی و مسئولان فدراسیون هستند.

پیشکسوت والیبال ایران درباره خداحافظ شهرام محمودی از تیم ملی والیبال گفت: خداحافظی شهرام از تیم ملی والیبال واقعیت ندارد او تنها 28 سال سن دارد و این سن اوج پختگی در ورزش محسوب می‌شود. شهرام به دلیل مصدومیت شدیدی که دارد به دنبال این است در یک سال آینده کمتر از او استفاده شود تا مصدومیتش تشدید نشود.

محمودی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: متاسفانه حاشیه مربوط به نرفتن 3 بازیکن تیم ملی در مراسم افتتاحیه المپیک بیش از حد به آن پرداخته شد اما این مسئله طبیعی است که که تعدادی از ورزشکاران در مراسم افتتاحیه حضور پیدا نکنند در آن ماجرا خوش‌خبر مدیریت خوبی نداشت و می توانست از بازیکنان بخواهد در مراسم رژه حضور پیدا کنند.


[ بازدید : 290 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عکس/ سلفی عجیب احمدرضا عابدزاده که همه را انگشت به دهان کرد

دوشنبه 8 شهريور 1395
12:17
محمد

عکس/ سلفی عجیب احمدرضا عابدزاده که همه را انگشت به دهان کرد!
عقاب آسیا البته در کنار رستوران داری، به خاطر محبوبیت فراوانش عکس های زیادی می گیرد و در واقع این کار برایش عادت شده است.
احمدرضا عابدزاده عکس/ سلفی عجیب احمدرضا عابدزاده که همه را انگشت به دهان کرد!
به این مطلب امتیاز دهید
80.9%19.1%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، احمدرضا عابدزاده این روزها بیشتر در متل قو به سر می برد تا تهران. او فست فود خود را در این شهر راه انداخته و فعلا کار و بارش سکه است.

او در تازه ترین عکسی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد، همه را متعجب کرده است. این سلفی عابدزاده نیازی به شرح ندارد!

احمدرضا عابدزاده


[ بازدید : 288 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

علت برنگشتن احسان حدادی به ایران از برزیل

دوشنبه 8 شهريور 1395
0:38
محمد

علت برنگشتن احسان حدادی به ایران از برزیل

ماجرای دادگاه احسان حدادی

علت برنگشتن احسان حدادی به ایران

[ بازدید : 812 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]