ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الدحیل

سه شنبه 6 شهريور 1397
18:18
محمد

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الدحیل

سرمربی پرسپولیس علیرغم مشکلاتی که روی نیمکت دارد با امید زیادی از کسب نتیجه مقابل الدحیل صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امشب در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قرار خواهد گرفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی مقابل الدحیل قرار خواهند گرفت که آخرین شکست حریف در آسیا مقابل آنها رقم خورده است. در این مدت اما حریف با تغییرات زیادی همراه شده است. از تغییر نام باشگاه تا جذب ستاره‌هایی که باعث شده‌اند در این فصل مقتدرانه و با کسب هشت پیروزی در این مرحله حاضر شوند.


پرسپولیس اما با دومین محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و با نیمکتی که نمی‌توان روی آن حساب ویژه باز کرد، در این مرحله کار دشواری مقابل تیم قدرتمند و متمول قطری پیش رو خواهد داشت. برانکو اما طی مدت اخیر با امیدواری زیادی نسبت به این بازی صحبت کرده و این انگیزه را بین شاگردانش شکل داده که با کسب نتیجه لازم دست پر راهی تهران شوند.

برانکو برای این بازی علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان مطمئن تیمش در اختیار خواهد داشت. دروازه‌بانی که با 5 کلین شیت در این فصل از انگیزه لازم برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر برخوردار است. بیرانوند که ستاره تیم ملی در جام جهانی روسیه لقب گرفته بود، اکنون این شانس را دارد تا دومین تورنمنت بزرگ خود را با یک خاطره شیرین همراه سازد. موفقیت او در جدال با الدحیل یک بار دیگر محبوبیت او را نزد هواداران افزایش خواهد داد و مسلما در بازی امشب تمام نگاه‌ها به این گلر خواهد بود.


خط دفاعی پرسپولیس نیز بدون تغییر خواهد بود؛ البته برانکو چاره دیگری جز اینکه از سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و محمد انصاری سود ببرد، ندارد. تنها گزینه فعلی برای این پست شایان مصلح است. بازیکنی که البته برانکو برای تغییر جریان به عنوان یکی از سه گزینه خود روی او حساب باز کرده است.


کمال کامیابی نیا در کنار احمد نوراللهی زوج دفاعی خط میانی را شکل خواهند داد. دو بازیکنی که البته این فرصت را خواهند داشت تا به تناوب در حملات تیم و سود بردن از موقعیت‌های باکس جریمه الدحیل در فاز تهاجمی تیم شرکت داشته باشند.


بشار رسن به عنوان ستاره آماده‌ی این روزهای پرسپولیس چهره ویژه دیگر سرخپوشان لقب خواهد گرفت. هافبک عراقی با بازگشت به ترکیب اصلی در لیگ داخلی توانسته نمایش موفقی به جا بگذارد. حرکات تکنیکی و پاس‌های طلایی او اتفاقی است که در بازی امشب از این هافبک عراقی انتظار می‌رود.


امید عالیشاه نیز بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال در این فصل به پرسپولیس بازگشته است و امروز این فرصت را خواهد داشت تا در رقابتی آسیایی بار دیگر پرسپولیس را همراهی کند. عالیشاه که در آخرین بازی این تیم زمینه ساز گل تساوی پرسپولیس لقب گرفت در بازی امروز امیدوار است بتواند نقش تاثیرگذاری از خود به جا بگذارد. وینگر چپ پرسپولیس که فرصت اضافه شدن به خط حمله را داراست در صورت گلزنی و ایجاد فرصت مناسب در این بازی یک شب خاطره انگیز را قادر به شکل دادن خواهد بود.


سیامک نعمتی نیز که خاطره گلزنی در دوحه را در کارنامه دارد، در خط حمله پرسپولیس حاضر می‌شود. قدرت بالای تکنیکی در کنار شوتزنی از او بازیکنی ساخته که توانسته برانکو را مجاب به نیمکت نشینی گادوین منشا کند. نعمتی در کنار علی علیپور در این بازی به دنبال این هستند تا با تمرکز بالا بیشترین سود را از فضای دفاعی حریف برده و در ضدحملات کارساز شوند. علی علیپور که با 4 گل زده کار دشواری برای دستیابی به موفقیت در لیگ قهرمانان از نظر فردی دارد، این فرصت را البته داراست تا با گلی حیاتی تیمش را به موفقیتی بزرگ نزدیک کند.


دیدار دو تیم الدحیل قطر و پرسپولیس ایران از ساعت 20 امشب در ورزشگاه شیخ خلیفه برگزار خواهد شد.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، علی علیپور، امید عالیشاه، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن و کمال کامیابی نیا


[ بازدید : 652 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]