جدول زمان پخش مسابقات ایران در المپیک ۲۰۱۶ از تلویزیون | اخبار و حاشیه های المپیک ریو 2016

يکشنبه 17 مرداد 1395
23:04
محمد


نمایندگان ایران در رقابت‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ با رقابت در رشته‌ی تیراندازی کار خود را آغاز می‌کنند و با کشتی آزاد به پایان می‌رسانند.

به گزارش ممتاز نیوز، سی و یکمین دوره بازی های المپیک از پنجم آگوست(۱۵ مرداد) در شهر ریو دوژانیرو برزیل افتتاح خواهد شد. ایران در این دوره از رقابتها با ۶۳ ورزشکار در ۱۴ رشته حضور خواهد داشت. ملی پوشان ایران در رشته های کشتی(آزاد و فرنگی)، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، تیراندازی، تیر وکمان، بوکس، جودو، شنا، والیبال، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، قایقرانی و شمشیربازی، به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت نمایندگان ایران در المپیک ریو از شانزدهم مرداد با تیراندازی آغاز می شود و سی و یکم مرداد با کشتی آزاد به پایان می رسد.

برنامه نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۱۶ به تفکیک روز:(ساعت مسابقات به وقت ایران است)


[ بازدید : 516 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

حضور پلیس های ویژه ایران در المپیک ریو//آخرین اخبار المپیک ریو!!!

يکشنبه 17 مرداد 1395
18:56
محمد

حضور پلیس های ویژه ایران در المپیک ریو//آخرین اخبار المپیک ریو!!!


گزارش ویترینو به نقل از سایت نود ؛ با توجه به تهدیدات داعش در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی دنیا ارتش برزیل به کمک پلیس امنیت شهر ریو آمده تا کنترل امنیت را برعهده بگیرد.

نیروهای گشتی، واکنش سریع ، پلیس و ارتشی‌ها با گشت‌های منظم در اطراف المپیک پارک، دهکده ورزشکاران و خبرنگاران کنترل امنیت این دوره از بازی‌ها را بر عهده دارند.

استفاده از هلیکوپترهای مجهز به دوربین‌های حرارتی ، سگ‌های آموزش دیده و همچنین چندین پهباد و دعوت از نیروهای پلیس اینترپل چند کشور از جمله ایران همگی برای تامین کامل امنیت بازی‌های ریو ٢٠١٦ است.

گفقتنی است که تا چند روز دیگر«5 اوت برابر با 15 مرداد»بازی های المپیک ریو 2016 شروع می شود که بار دیگر تب ورزش را در جهان با بالا می برد و به صدر اتمام کشور های جهان می رساند.

[ بازدید : 570 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حذف نوشاد عالمیان از رقابتهای تنیس روی میز المپیک2016

يکشنبه 17 مرداد 1395
15:05
محمد

حذف نوشاد عالمیان از رقابتهای تنیس روی میز المپیک2016

شکست نوشاد عالمیان در رقابتهای تنیس روی میز المپیک2016


http://up.yazd-download.ir/view/1753444/292949_479373635421323_547696856_n.jpg

نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز کشورمان در رقابتهای تنیس روی میز المپیک 2016 با قبول شکست 4-1 برابر حریفی از اسلووینی از دور رقابتها حذف شد


[ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برنامه مسابقات کاروان ایران در روز دوم المپیک 2016 ریو (یکشنبه 17 مرداد 1395)

يکشنبه 17 مرداد 1395
14:42
محمد

برنامه مسابقات کاروان ایران در روز دوم المپیک 2016 ریو (یکشنبه 17 مرداد 1395)

برنامه ورزشکاران ایران در روز دوم (یکشنبه 17 مرداد 1395) المپیک 2016 ریو

برنامه بازی های المپیک 2016 ریو | روز دوم یکشنبه 17 مرداد 1395 | نتایج

برنامه بازی های المپیک 2016 ریو | روز دوم یکشنبه 17 مرداد 1395 | نتایج



[ بازدید : 390 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تصاویر جذاب از حواشی بازی های روز چهارم المپیک ریو 2016

يکشنبه 17 مرداد 1395
12:59
محمد

تصاویر جذاب از حواشی بازی های روز چهارم المپیک ریو 2016

تصاویر حواشی بازی های المپیک ریو 2016 در روز یکشنبه 17 مرداد 1395

تصاویر حواشی بازی های المپیک ریو 2016 در روز یکشنبه 17 مرداد 1395

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید ....


[ بازدید : 359 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

حمید سوریان و زهرا نعمتی در میان ۵۰ چهره سرشناس المپیک ریو + عکس

يکشنبه 17 مرداد 1395
12:39
محمد

نام دو ورزشکار طلایی ایران در المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در بین ۵۰ چهره سرشناس حاضر در المپیک ۲۰۱۶ ریو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی المپیک ۲۰۱۶ ریو در فاصله ۵۰ روز مانده تا آغاز این بازی‌ها اقدام به معرفی ۵۰ چهره سرشناس در این تورنمنت کرد.

در المپیک قرار است ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور و به میزبانی ریودوژانیرو با یکدیگر برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها رقابت کنند. کسب مدال طلا در این بازی‌ها اهمیت بالایی دارد، چرا که سرود ملی صاحب عنوان قهرمان در بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان نواخته می‌شود.

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با اشاره به تنوع ورزشکاران شرکت کننده در این رویداد گفت: برزیل پیام وحدت، احترام و تحمل به جهان ارسال خواهد کرد. این بازی‌ها نشان می‌دهد که مردم می‌توانند با یکدیگر در سایه احترام، صلح و آرامش رقابت کنند.

در میان ۵۰ چهره سرشناسی که سایت رسمی المپیک ۲۰۱۶ معرفی کرده، نام حمید سوریان قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ و پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو دیده می‌شود.

علاوه بر سوریان و نعمتی، چهره‌های مشهور دیگری همچون اوسین بولت، نیمار، نوواک جوکوویچ، مایکل فلپس، سرنا ویلیامز و … نیز در این لیست قرار گرفته‌اند.


[ بازدید : 362 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۱۰ لحظه که در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو نباید از دست داد + عکس

يکشنبه 17 مرداد 1395
12:28
محمد

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت المپیک ریو در گزارشی به لحظه‌های مهم و به یادماندنی در المپیک ۲۰۱۶ اشاره کرده و نوشته است که ۱۰ لحظه مهم را نباید در برزیل از دست داد که به آن اشاره می‌شود:

افتتاحیه بازی‌ها

افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو روز جمعه ۵ آگوست برگزار می‌شود که نخستین میزبانی آمریکای جنوبی به شمار می‌رود. حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ ورزشکار برتر جهان در ورزشگاه ماراکانا دور هم جمع می‌شوند.

نخستین مدال طلا

چین در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۲ لندن نخستین مدال طلا را کسب کرد. کدام کشور در المپیک ریو نخستین مدال را می‌گیرد؟

سواحل کوپاکابانا

مسابقات والیبال ساحلی، سه گانه و دوچرخه‌سواری جاده مردان در این ساحل انجام می‌شود.

نخستین مدال برزیلی‌ها

همه می‌دانند المپیک وقتی بهتر می‌شود که میزبان کارش را به خوبی انجام دهد. این شانس برای برزیل وجود دارد که در ۷ رشته در ۶ آگوست بتواند مدال بگیرد.


[ بازدید : 295 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تغییر قوانین والیبال در المپیک ریو

يکشنبه 17 مرداد 1395
0:47
محمد

فرهاد شاهمیری داور ایرانی که باید دومین المپیک خود را در ریو پشت سر بگذارد از آخرین تغییرات قوانین در این رقابت ها می گوید.

به گزارش “ورزش سه”، کمتر از ۳ هفته دیگر رقابت های والیبال المپیک در ریو آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار به مصاف آرژانتین می رود. با اینکه تیم ملی اولین تجربه خود را پشت سر می گذارد اما فرهاد شاهمیری، داور ایرانی والیبال دومین حضور خود را سپری خواهد کرد.

او قبل از سفر به المپیک در مورد قوانین تازه وضع شده کمیته داوران FIVB برای المپیک گفت:« در آخرین ایمیلی که برای داوران ارسال شده است، تکنیکال تایم اوت ها در امتیاز۸ و ۱۶ حذف خواهد شد و تیم ها در یک ست تنها می توانند ۲ تایم اوت ۳۰ ثانیه ای درخواست کنند. این قانون تنها برای المپیک اجرا خواهد شد و پس از آن شرایط به روال عادی بازمی گردد. توصیه جدی دیگر FIVB در تسریع بازی است به طوریکه مثل سابق بازیکنان فرصت زیادی قبل از سرویس زدن نخواهند داشت و داور فورا سوت آغاز بازی را خواهد زد.»
شاهمیری در سال جاری رقابت های انتخابی المپیک، لیگ جهانی و گرندپری را قضاوت کرده است و حالا آماده سفر به ریو برای تجربه دومین المپیک خواهد بود.


[ بازدید : 347 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جدول توزیع مدال های المپیک ریو

يکشنبه 17 مرداد 1395
0:13
محمد

جدول توزیع مدال‌های المپیک ریو

آمریکا موفق شد اولین مدال طلای المپیک ریو را به نام خود ثبت کند و دو ورزشکار چینی نیز مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.
آفتاب‌‌نیوز :به گزارش ایسنا، بازی‌های المپیک ریو از (شنبه ۱۶ مرداد) با رقابت ورزشکاران به طور رسمی آغاز شد و اولین مدال طلای این دوره از رقابت‌ها نیز به ورزشکاری از آمریکا رسید.

اولین مدال طلای این دوره از رقابت ها به ورزشکار آمریکایی رسید. در رقابت‌های تیراندازی، تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، ویرجینیای ترشن تیرانداز آمریکایی موفق شد بالاتر از دو ورزشکار چینی مدال طلای این دسته را به نام خود ثبت کند تا اولین طلایی این دوره از رقابت‌ها لقب گیرد. الهه احمدی ورزشکار کشورمان که به فینال این دسته راه پیدا کرده بود در رده ششم قرار گرفت.

** جدول توزیع مدال‌ المپیک‌ ریو به شرح زیر است:

ردهکشورطلانقرهبرنزمدالهای مجموع
۱آمریکا۱--۱
۱بلژیک۱--۱
۳چین-۱۱۲
۴دانمارک-۱-۱
۵لهستان--۱۱
------
------
------
------
------

[ بازدید : 457 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]