بهترین بازیکن دیدار چین و ایران انتخاب شد

سه شنبه 16 شهريور 1395
20:38
محمد

بهترین بازیکن دیدار چین و ایران انتخاب شد


بازیکن چین به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی چین و ایران انتخاب شد.
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی چین و ایران از هفته دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در پایان این دیدار ژائو مینگ جیان از تیم ملی چین به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی چین و ایران انتخاب شد.

[ بازدید : 270 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود خلاصه بازی ایران چین 16 شهریور 95

سه شنبه 16 شهريور 1395
19:36
محمد

دانلود خلاصه بازی ایران چین 16 شهریور 95

دانلود حواشی بازی ایران چین مقدماتی جام جهانی 2018

نتیجه بازی ایران 0-0 چین

دانلود خلاصه بازی ایران چین 16 شهریور 95

دانلود خلاصه بازی ایران چین 16 شهریور 95


[ بازدید : 485 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بی شکستی ایران برابر آسیایی‌ها به 26 بازی رسید

سه شنبه 16 شهريور 1395
19:11
محمد

به گزارش "ورزش سه"، ایران در مدت مورد اشاره برابر تیم‌های قطر-لبنان-کره جنوبی-تایلند-تایلند-لبنان-کویت-کره جنوبی-عراق-بحرین-قطر-امارات-عراق-ازبکستان-ترکمنستان-گوام-هند-عمان-ژاپن-ترکمنستان-گوام-هند-عمان-قرقیزستان-قطر و چین بدون شکست مانده است. ایران در این دوره زمانی 21 برد و 5 مساوی داشته است. تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره مورد اشاره برابر بزرگانی از آسیا مثل کره جنوبی، ژاپن، چین، امارات، قطر و.... بدون شکست بوده است.


[ بازدید : 349 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ستاره ملی‌پوش و محبوب کی‌روش با درخواست همسرش پرسپولیس را جواب کرد

سه شنبه 16 شهريور 1395
18:52
محمد

ستاره ملی‌پوش و محبوب کی‌روش با درخواست همسرش پرسپولیس را جواب کرد

رضا قوچان‌نژاد این روزها و به ویژه پس از گلزنی مقابل قطر به محبوب‌ترین بازیکن تیم ملی کشورمان نزد مردم، کارشناسان، اهالی فوتبال و حتی رسانه‌ها تبدیل شده است.


به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پسر خوب و بااخلاق کشورمان که دیگر باید به گل‌های حساسش در رقابت‌های ملی عادت کنیم. اما شاید جالب باشد بدانید در فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خواهان عقد قرارداد با رضا قوچان‌نژاد شد. مهاجمی با اصالت مشهدی که گفته می‌شود خودش هم یک پرسپولیسی است و به این تیم علاقه دارد.

پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس در آن مقطع و سفر به ترکیه، برخی نزدیکان باشگاه گوچی را پیشنهاد دادند و مذاکراتی هم انجام شد ولی این وسط یک مانع وجود داشت.

شنیدیم همسر رضا قوچان‌نژاد که به تازگی با این مهاجم ملی‌پوش ازدواج کرده و خواهر ساره بیات بازیگر مطرح کشورمان محسوب می‌شود شرطی برای او گذاشته است. گویا همسر گوچی شرط کرده که این بازیکن حتماً باید در خارج از کشور بازی و زندگی کند و همین مسئله هم باعث شد تا آقارضا به لیگ هلند و تیم سابق خود بازگردد. شاید اگر شرط همسر نبود، حالا باید رضا قوچان‌نژاد را در ترکیب پرسپولیس در لیگ شانزدهم می‌دیدیم اما ...



[ بازدید : 358 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سوغات یک امتیازی از شن یانگ/ چین، قسر در رفت

سه شنبه 16 شهريور 1395
18:12
محمد


تیم ملی ایران در چین به تساوی صفر-صفر رسید. به گزارش کاپ، تیم های چین و ایران از ساعت 16 امروز در ورزشگاه المپیک شن یانگ دومین هفته رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در حضور 60هزار تماشاچی با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید. شاگردان کارلوس کی روش در این بازی با چهار تغییر وارد زمین شدند و در بازی ای که تقریبا متعادل و کم موقعیت بود نسبت به حریف مقداری سرتر بودند اما نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند. در آن طرف چینی ها هم دو سه موقعیت نسبتا خوب داشتند که به گل تبدیل نشد. پژمان منتظری و وحید امیری از تیم ملی ایران و ژنگ پنگ از چین به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کردند. همچنین وحید امیری از ایران و هانگ رن به همراه یوهای از چین کارت زرد گرفتند. با این نتیجه تیم ملی ایران 4 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول این گروه قرار گرفت. چین هم به اولین امتیاز خودش در این رقابت ها دست پیدا کرد.

[ بازدید : 346 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ترکیب تیم ایران مقابل چین اعلام شد

سه شنبه 16 شهريور 1395
14:45
محمد

ترکیب تیم ایران مقابل چین اعلام شد

11 بازیکن ایران در بازی با تیم ملی چین از سوی کارلوس کی‌روش چهار تغییر نسبت به بازی قطر انجام داده است.


به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا تیم‌های چین و ایران از ساعت 16:05 به قضاوت ادهم محمد توماح اردنی در ورزشگاه شن‌یانگ مقابل هم قرار می‌گیرند.


همانند بازی با قطر کارلوس کی‌روش از علیرضا بیرانوند درون دروازه ایران استفاده کرده است؛ مرتضی پورعلی‌گنجی و پژمان منتظری دو مدافع میانی هستند و در سمت راست خط دفاعی رامین رضائیان حضور دارد و جناح چپ را میلاد محمدی پوشش می‌دهد.


دو هافبک دفاعی ایران آندرانیک تیموریان و سعید عزت‌اللهی هستند و یک خط جلوتر از آنها علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی و وحید امیری بازی می‌کنند و در خط همه سردار آزمون به کار گرفته شده است.


11 بازیکن تیم ملی ایران مقابل چین به صورت زیر هستند:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، رامین رضائیان، میلاد محمدی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی، وحید امیری و سردار آزمون.


[ بازدید : 300 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه دومین دیدار خود را در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل چین

سه شنبه 16 شهريور 1395
14:20
محمد

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه دومین دیدار خود را در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل چین

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا، روز سه‌شنبه با انجام شش بازی در دو گروه A و B برگزار می‌شود تا خیلی زود هفته دوم این مسابقات هم سپری شود. در این روز، ملی‌پوشان فوتبال ایران در چین مهمان این تیم هستند و دو تیم از ساعت ۱۶:۰۵ در ورزشگاه شهر شنگ یانگ مقابل هم صف آرایی می‌کنند.


[ بازدید : 361 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حرکت عجیب فردوسی پور در برنامه دیشب 90

سه شنبه 16 شهريور 1395
12:31
محمد

مجری برنامه 90 یک لحظه تصور کرد در پارک مشغول صحبت با ناجی بداوی است و دنبال سکه می گشت تا با او شیر یا خط کند!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حضور ناجی بداوی در برنامه 90 این هفته با توجه به صراحت لهجه و لحن خاص این بازیکن جنوبی جالب بود اما در همین برنامه اتفاق عجیبی افتاد، آن جا که بداوی از خوش شانسی خود در مراسم سکه انداختن ابتدای بازی گفت و مدعی شد در طی 2 سالی که کاپیتان فولاد بود، حتی یک بار هم در سکه انداختن و شیر یا خط بازنده نشد.

عادل فردوسی پور به سرش زد صحت گفته های ناجی را تست کند و دنبال سکه می گشت تا با او شیر یا خط بیاندازد! البته انگار در گوشی عادل به او اعلام کردند مقابل چشم بیننده های تلویزیونی شیر یا خط چندان هم خوب نیست و او بی خیال شد.

باز شانس آوردیم علوی دیگر میهمان برنامه ادعا نکرد در بیخ دیواری تبحر دارد، وگرنه احتمال داشت جناب فردوسی پور از جایش بلند شود و در تلویزیون با علوی، بیخ دیواری هم بازی کند!


[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ایران تیمی دفاعی و شکستن خط دفاعی آنها دشوار است

سه شنبه 16 شهريور 1395
11:27
محمد


مفسر و گزارشکر مشهور چینی می‌گوید که کارلوس کی‌روش در چند سال اخیر خط دفاعی نفوذناپذیری در تیم ملی ایران ساخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال چین که در اولین بازی خود در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در خارج از خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کره‌جنوبی شد، از ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) در اولین دیدار خانگی خود در این رقابت‌ها پذیرای ایران است.

ژو یومینگ از مفسران و گزارشگران مطرح چینی در تحلیل این بازی گفت: تیم ملی ایران تحت‌ هدایت کارلوس کی‌روش در سال‌های اخیر بنا به دلایل مختلف بازی دفاعی را در دستور کارش قرار داده است. یکی از دلایل این موضوع این است که تنها تعداد محدودی از بازیکنان ایران در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و این خود به خود تفکرات هجومی این تیم را پایین می‌آورد. در مقابل آنها روی گرفتن توپ از حریف و استفاده از ضدحملات برنامه دارند. ایران تیمی دفاعی است و شکستن خط دفاعی آنها کار دشواری برای ما خواهد بود.

وی اظهار داشت: به نظر من چین نبرد سختی با دفاع مستحکم ایران خواهد داشت. نباید خوش‌بینی کورکورانه‌ای داشته باشیم یا اینکه با خود بگوییم که شکست قهرمانانه‌ای مقابل کره‌جنوبی داشتیم چون در نهایت آن بازی را به حریف واگذار کردیم و از طرفی دیگر هنوز حریف بعدی خود (ایران) را هنوز شکست نداده‌ایم. چیزی که در حال حاضر به آن نیاز داریم کسب سه امتیاز این دیدار به منظور ساختن پایه‌های لازم برای رسیدن به جام جهانی است.

این مفسر و گزارشگر چینی عنوان کرد: بازیکنان چین در تقابل با ایران نباید استرس داشته باشند و از طرفی دیگر نباید غرق در عملکردی شوند که در دقایق پایانی مقابل کره‌جنوبی داشتند. چین باید بازی موثری را مقابل ایران به نمایش بگذارد، در غیر این صورت شانسی برای پیروزی ندارد. با این حال روحیه تیمی ما پس از بازی با کره‌جنوبی بالاست و این نکته مثبتی است.


[ بازدید : 361 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فوق ستاره کی روش، چین را بهم ریخت

سه شنبه 16 شهريور 1395
10:41
محمد

مصدومیت هافبک خلاق تیم ملی فوتبال ایران اردوی چینی ها را به هم ریخته است. به گزارش کاپ، اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی که کی روش حساب ویژه ای روی او برای بازیهای مقدماتی جام جهانی باز کرده و همواره از او به عنوان یک فوق ستاره نام برده، به دلیل مصدومیت در جریان دیدار با قطر از زمین بیرون رفت. این بازیکن که تلاش زیادی کرده تا بتواند به بازی چین برسد، به دلیل پنهان کاری کی روش همچنان وضعیت مشخصی ندارد. برخی از سایت ها او را از لیست 23 نفره ایران بیرون گذاشتند و برخی دیگر معتقدند دژاگه به بازی چین می رسد. این موضوع تمرکز چینی ها را به هم زده اما قطعا تا ساعات پایانی قبل از بازی کی روش دست خود را برای حریف درباره فوق ستاره اش رو نمی کند.


[ بازدید : 337 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]