نتیجه بازی امروز ایران و ازبکستان 15 مهر 95 مقدماتی جام جهانی 2018 خلاصه و گلها

پنجشنبه 15 مهر 1395
19:52
محمد


نتیجه بازی امروز ایران و ازبکستان 15 مهر 95 مقدماتی جام جهانی 2018 خلاصه و گلها

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای ایران و ازبکستان 15 مهر 95 : مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه

پنجشنبه 1395/7/15 ساعت: 16:30 / پخش زنده: از شبکه سه

پیش بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95:

ایران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی میهمان ازبکستان است.دو برد ازبکستان در دو بازی قبل و ۶ امتیازی شدن این تیم بازی فردا را حساس تر از قبل کرده است.

در جدول گروه A آسیا، ازبکستان ۶ امتیازی است و ایران و کره جنوبی ۴ امتیاز دارند. از آنجا که از هر گروه دو تیم مستقیما راهی جام جهانی می شوند اگر تیم ملی فردا در تاشکند بازنده شود کار سختی برای جبران خواهد داشت. در سوی دیگر برد تیم ملی، ایران را به صدر گروه می رساند.

شاگردان کی‌روش در دو بازی قبلی خود مقابل قطر و چین نمایش فوق العاده ای نداشتند اما امتیازهای خوبی جمع کردند و اگر فردا هم دست پر از تاشکند برگردند نتیجه ای مطلوب خواهد بود. ایران پس از بازی فردا سه شنبه هفته آینده هم یک بازی سخت مقابل کره جنوبی دارد و امتیازهای این دو بازی نقشی حیاتی در راه صعود مستقیم ایران خواهد داشت.ازبک ها همیشه تیم باکیفیتی بودند و قطعا فردا دیداری سخت در انتظار یوزها خواهد بود.

ترکیب ازبکستان و ایران در بازی مقدماتی جام جهانی 2018

ازبکستان:سایت معتبر و پربیننده sportsuz دقایقی قبل ترکیب ازبکستان در جدال حساس امروز برابر ایران را منتشر کرد که طبق پیش بینی های قبلی در این ترکیب خبری از عادل احمداف ستاره و کاپیتان کلیدی این تیم نیست تا خبر مصدومیت و دوری او از دو بازی با ایران و چین تایید شود.

در ترکیبی که سایت ازبک منتشر کرد ساموئل بابایان برای مصاف با ایران سیستم 1-3-2-4 را در نظر گرفته و جای خالی عادل احمداف را با بازیکنی همچون شومودراف پرکرده تا این بازیکن به عنوان وینگر چپ برای ازبک ها به میدان برود ضمن این که سرمربی ازبکستان همچنان سرگی اف را به مهاجمی همچون آلکساندرگینریخ ترجیح داد تا این بازیکن که صبح امروز کیک تولد 32 سالگی خود را فوت کرد به عنوان ذخیره طلایی در نیمه دوم به میدان برود.

بابایان درون دروازه نیز همچنان به آلکساندر لوبانف اعتماد کرد تا نستراف معروف و محبوب طرفداران با توجه به سن و سال بالایی که دارد روی نیمکت آبی پوشان ازبکستان بنشید. با توجه به این که بابایان از همه لژیونرهایش در ترکیب اصلی سود برده قطعا باید منتظر جنگی دیدنی در ورزشگاه شیک و مدرن بنیادکار از دو تیم باشیم.

نتیجه بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95 | خلاصه و گلها امروز

ایران: ایران در بازی با ازبکستان با سیستم 3-3-4 و با علیرضا حقیقی در درون دروازه بازی خواهد کرد! این در حالی است که کی روش در دو بازی اخیر تیم ملی، از وجود علیرضا بیرانوند در ترکیب استفاده کرده است و با توجه به دو کلین شیت از سوی این دروازه بان، دور از ذهن است که علیرضا حقیقی را به جای علیرضا بیرانوند به میدان بفرستد.

چهار مدافع تیم ملی از نگاه این سایت، جلال حسینی و پور علی گنجی در قلب خط دفاعی و رامین رضائیان و میلاد محمدی در کناره ها خواهند بود.

سعید عزت الهی و آندرانیک تیموریان دو هافبک جلوی خط دفاعی هستند و اشکان دژاگه یک گام جلوتر، سه بازیکن تهاجمی را حمایت خواهد کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این عقیده است کی روش در این بازی از وجود سردار آزمون در نوک، وحید امیری در چپ و علیرضا جهانبخش در راست به عنوان سه بازیکن تهاجمی تیمش استفاده خواهد کرد.

مسلم است که تیم ملی در دفاع با سیستم 1-3-2-4 بازی می کند و تغییر این سیستم به 3-3-4 در جریان بازی طبیعی است؛ اما دور از ذهن نیست که ترکیب تیم ملی کمی متفاوت با آنچه که از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده، باشد. شاید در این بازی شاهد بازی مسعود شجاعی هم باشیم به خصوص که کی روش وی را در جلسه کنفرانس پیش از بازی، در کنار خود داشت.

نتیجه بازیهای قبلی ایران و ازبکستان

ازبکستان: ازبکستان یک- سوریه صفر، قطر صفر- ازبکستان یک.

ایران: ایران۲-قطر صفر، چین صفر-ایران صفر.

جایگاه ایران و ازبکستان در جدول بازیهای مقدماتی جام جهانی 2018

ازبکستان: با ۶ امتیاز اول

ایران: با ۴ امتیاز دوم

جایگاه ایران و ازبکستان در رده بندی فیفا:

ازبکستان:۴۹

ایران: ۳۷

آمار ویژه بازی ایران و ازبکستان:

این بازی هفتمین ملاقات ایران و ازبکستان است و سومین رویارویی دو تیم در انتخابی های جام جهانی.علی دایی با زدن ۳ گل بهترین گل زن ایران مقابل ازبکستان به شمار می رود.

از جمع ملی پوشان فعلی سیدجلال حسینی و مهدی ترابی سابقه گل زدن به ازبک ها را دارند.

بازی فردا چهارمین رویارویی کی‌روش با ازبکستان محسوب می شود. او در سه بازی قبلی صاحب دو برد و یک باخت شده است. کی‌روش در هر دو سفرش به ازبکستان پیروز بوده است.

سابقه تقابل دو تیم ایران و ازبکستان:

تعداد بازی 6

برد ایران 4

مساوی 1

برد ازبکستان 1

داوری بازی ایران و ازبکستان :

داور:بنجامین ویلیامز از استرالیا

یکی از نکات قابل توجه بازی فردا قضاوت بنجتمین ویلیامز استرالیایی است. داوری که با اخراج مهرداد پولادی در بازی ایران-عراق در جام ملتهای آسیا مقدمات حذف تیم ملی را فراهم کرد و مورد خشم ایرانی ها قرار گرفت. از سوی AFC داوران این دیدار و ناظران داوری رسما معرفی شدند.بر طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بنجامین ویلیامز، دیوید ویلز، ناتان مک دونالد و یاری ژیلت هر چهار نفر از استرالیا این بازی را قضاوت خواهند کرد.السعیدی از امارات ناظر داوری این بازی است و علی تسکین از فلسطین بازرس ویژه داوری خواهد بود.

خلاصه بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95

هفته سوم بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا امروز پیگیری می شود و ملی پوشان فوتبال کشورمان در سومین بازی خود به دیدار ازبکستان می روند و پس از یک پیروزی و یک تساوی در برابر تیم های قطر و چین، امروز به دنبال این است تا با امتیاز تاشکند را ترک کند.

هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا، پنج شنبه 15/07/95، ساعت 16:30، ورزشگاه بنیادکار

داور: بنجامین ویلیامز (استرالیا) کمک ها: دیوید ویلز، ناتان مک دونالد (استرالیا)

ترکیب تیم ملی ازبکستان:

الکساندر لوبانف، ایگور کریمتس، انذور اسماعیلوف، سرور جپاروف، شومورفه، سردار رشیدوف، ایگور سرگیف، اتابکه شوکوروف، ویتالی دنیسوف، اسلام توختوجائف و الدور شومورودوف

سرمربی: ساموئل بابایان

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، وحید امیری، مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد

سرمربی: کارلوس کی روش

شرح گلهای بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95

ازبکستان 0 ایران 1 (سیدجلال حسینی، دقیقه 27) : یکی از نفوذهای فراوان تیم ملی کشورمان در این بازی بالاخره جواب داد و حرکت وحید امیری از جناح چپ با خطای بازیکنان حریف روی وی روبرو شد، این ضربه ایستگاهی را مسعود شجاعی با ضربه ای دقیق روی دروازه حریف فرستاد و سیدجلال حسینی با پرواز و قدرت سرزنی خود موفق شد دروازه حریف را باز کند.

دقایق حساس بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95

دقیقه 4 – اولین حمله جدی ملی پوشان کشورمان در این دقیقه و از جناح چپ صورت گرفت اما سانتر کم جان امیری در میانه های راه توسط لوبانوف مهار شد.

دقیقه 6 – ضدحمله ملی پوشان و سپس سانتر زیبای امیری می توانست تیم ملی را صاحب یک خطر جدی کند اما این توپ از روی سر مهاجمان تیم ملی عبور کرد.

دقیقه 8 – سانتر فوق العاده رضاییان و فرار از آفساید قوچان نژاد باعث ایجاد موقعیتی خطرناک برای ایران شد اما ضربه سرضرب گوچی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10 – موقعیت خوب دیگری نصیب گوچی شد اما با بی دقتی این بازیکن مدافعان حریف توانستند توپ را از آن خود کنند.

حاشیه های بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95

*ملی پوشان ایران 40 دقیقه پیش از آغاز دیدار برای گرم کردن به زمین آمدند.

*سرمربی تیم ملی نیز قبل از ورود به رختکن با سایت AFC به مصاحبه پرداخت.

*مسئولان برگزاری این بازی، پیش از آغاز این دیدار با جدیت مشغول پیگیری نتیجه بازی تیم های ملی کره جنوبی و قطر بودند.

*ناظر فلسطینی این بازی قبل از آغاز دیدار، به دقت مشغول برقراری نظم در کناره های زمین بود.

*کارلوس کی روش ترکیب تیم ملی را دچار تغییرات فراوانی کرد و بازیکنان حاضر در زمین تفاوت زیادی با بازیکنان بازی های قبلی تیم ملی دارند.

*پس از اعلام اسامی 11 بازیکن اصلی، در حالی مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی شد که تصورات بر کاپیتانی سیدجلال حسینی بود.

*سرور جباروف، هافبک پرسابقه ازبک ها در این بازی به یکصد و نوزدهمین بازی خود می رسد و می تواند رکورد بازی ملی را در این کشور جابجا کند.

*این بازی در ورزشگاه مجهز بنیادکار انجام می شود که بیش از 250 میلیون دلار برای مسئولان ازبکستان خرج برداشت.

نتیجه بازی: ایران 1 ازبکستان 0

==================

دانلود فیلم خلاصه بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95 مقدماتی جام جهانی 2018

لینک دانلود لینک کمکی لینک دانلود بزودی قرار میگیرد

دانلود فیلم گل جلال حسینی بازی ایران و ازبکستان 15 مهر 95

لینک دانلود لینک کمکی


[ بازدید : 576 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]