افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ کی و کجا برگزار می‌شود؟

چهارشنبه 16 خرداد 1397
14:45
محمد


جام جهانی را میتوان مهم‎ترین رویداد ورزشی دنیا دانست که هر ۴ سال یک بار برگزار می‎شود و کشورهای مختلف از سرتاسر جهان در این مسابقه جهانی شرکت می‎کنند. این مسابقه تحت نظارت FiFA برگزار می‌شود.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال بین ۳۲ تیم در گروه‌های ۴ تیمی در مرحله‌ی گروهی برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم اجازه راه‌یابی به مرحله‌ی بعدی را دریافت خواهند کرد.

این تیم‌ها از طریق مسابقات مقدماتی جام جهانی به این مسابقات راه پیدا کرده‌اند. میزبان (روسیه) با توجه به امتیاز میزبانی به صورت مستقیم و بدون برگزاری مسابقه‌ای انتخاب شده است.

همه‌ی طرفداران فوتبال بی‌صبرانه در انتظار شروع مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ هستند و با توجه به اهمیت این مسابقات، مراسم افتتاحیه‌ی آن نیز باید با شکوه و جذاب برگزار شود.

کشور آلمان که قهرمان دوره‌ی گذشته‌ی جام جهانی فوتبال بود، در تلاش برای حفظ قهرمانی در مرحله‌ی گروهی برابر تیم‌های مکزیک، سوئد وکره جنوبی به میدان خواهد آمد.



کشور ایران برای دومین بار متوالی به این مسابقات راه پیدا کرده است که در مرحله گروهی با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شده است.

مراسم افتتاحیه‌ی جام جهانی ۲۰۱۸ با میزبانی کشور روسیه، درست قبل از شروع مسابقات و در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ۹۷) برگزار خواهد شد. پس از مراسم افتتاحیه، اولین مسابقه بین تیم‌های عربستان سعودی و کشور میزبان یعنی روسیه، برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه، بسیاری از هنرمندان و خوانندگان روسی برای سرگرم کردن جمعیت و خوش‌آمدگویی به تیم‌های کشورهای مهمان، هنرنمایی خواهند کرد. همچنین مراسمی با شکوه، با دقتی بسیار، برای تماشاچیان برنامه‌ریزی شده است.

افرادی که برنامه‌های رسمی فیفا را روی گوشی‌های خود نصب کرده‌اند، می‌توانند این مراسم و مسابقات فوتبال را به صورت زنده از طریق گوشی‌های هوشمند خود تماشا کنند. در صورتی که علاقه دارید این مراسم را از نزدیک تماشا کنید، باید برای مراسم افتتاحیه بلیط تهیه کنید.

لازم است بدانید قیمت بلیط برای مراسم افتتاحیه کمی بیشتر از قیمت بلیط برای مشاهده‌ی بازی‌های فوتبال است؛ اما این مراسم می‌تواند برای شما و خانواده‌تان بسیار مفرح باشد.

همچنین می‌توانید این مراسم را با کیفیت بالا و به صورت زنده از طریق سایت‌های مختلف مشاهده کنید.

برخلاف مراسم افتتاحیه‌ی چهار سال پیش که در کشور برزیل برگزار شد، روسیه قصد دارد مراسمی ساده برگزار کند و در این مراسم بسیاری از نمایش‌های محلی با موضوعات مختلف فرهنگ روسیه را به نمایش خواهد گذاشت.

در ابتدای این مراسم بیش از ۵۰۰ رقصنده‌ی محلی، هنرمندان عرصه‌ی ژیمناستیک و نوازندگان محلی متعددی ایفای نقش می‌کنند. در ادامه، نمایش‌های فرهنگی اجرا خواهد شد و ستاره‌های شناخته شده‌‌ی جهان به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در نهایت، یک آتش‌بازی با شکوه، به مراسم پایان خواهد داد.

محل برگزاری مراسم افتتاحیه ورزشگاه لوژنیکی در شهر مسکو روسیه است. استادیوم لوژنیکی در مجتمع ورزشی لوژنیکی (Luzhniki Sports Complex) در امتداد رودخانه‌ی مسکو و در فاصله‌ی ۶ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر واقع شده است. این ورزشگاه در گذشته نیز میزبان مراسم افتتاحیه، اختتامیه، رویدادهای ورزشی و فینال بازی‌های فوتبال بوده است. اولین مسابقه پس از مراسم افتتاحیه بین روسیه و عربستان سعودی نیز در همین ورزشگاه انجام خواهد شد.

استادیوم لوژنیکی با گنجایش ۸۱,۰۰۰ نفر تماشاچی، علاوه بر میزبانی بازی افتتاحیه و فینال، میزبان ۳ بازی اول در مرحله گروهی، یک بازی در یک شانزدهم نهایی و بازی نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ است.


[ بازدید : 515 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]