دانلود مراسم اهدای توپ طلا 2016

جمعه 26 آذر 1395
16:15
محمد

دانلود مراسم اهدای توپ طلا 2016 با لینک مستقیم

دانلود مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2016 به کریستیانو رونالدو

دانلود مراسم اهدای توپ طلا 2016

دانلود مراسم توپ طلا FIFA Ballon d’Or Gala 2016

انتظارها به پایان رسید و امشب برنده توپ طلای سال 2016 دنیا توسط فرانس فوتبال اعلام خواهد شد. این نشریه از ساعت 20 به وقت ایران اقدام به رده‌بندی 30 نامزد نهایی که خود معرفی کرده بود، کرده تا در نهایت ساعت 22:30 برنده توپ طلا را معرفی کند.

رونالدو بهترین بازیکن سال 2016

با وجود این که هنوز چند ساعت به معرفی برنده توپ طلا باقی مانده است فرانس فوتبال از مجله چاپ شده اش رونمایی کرد که جلد اصلی آن به کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا سال ۲۰۱۶ اختصاص دارد.

دانلود مراسم اهدای توپ طلا 2016

رونالدو پیش از این در سال‌های ۲۰۰۸ ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ این جایزه را برده بود. او نخستین توپ طلا را در زمان حضورش در یونایتد کسب کرد و دو توپ طلا را با مادرید به دست آورد.

______________________________________________________________

رونالدو بهترین بازیکن سال 2016

لینک مستقیم

رونالدو ویدئو لحظه اهدای توپ طلا 2016 به رونالدو

لینک مستقیم


[ بازدید : 290 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]