شروط امام جمعه تهران برای بازی ایران-کره

شنبه 17 مهر 1395
10:57
محمد

شروط امام جمعه تهران برای بازی ایران-کره


خطیب نماز جمعه این هفته تهران با ورود به بحث برگزاری بازی ایران و کره در روز تاسوعا شرایط مدنظر برگزاری این دیدار را اعلام کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد که اگر قرار است شب عاشورا مسابقه فوتبال انجام شود فضای این مسابقه باید صد در صد عاشورایی و کربلایی باشد.


آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفت: مسأله مسابقات فوتبال، مسأله عجیبی شده. از طرفی تذکرات داده شده بنده هم در این رابطه تذکر می‌دهم. از طرفی اظهار می‌کنند که اگر آن را در ایران تعطیل کنیم توالی فاسد زیادی خواهد داشت.


وی ادامه داد: من در این زمینه وارد نمی‌شوم اما باید بگویم که اگر قرار است شب عاشورا مسابقات فوتبال انجام بگیرد، دقت کنید که فضای مسابقه باید صد درصد عاشورایی و کربلایی باشد، در و دیوار آنجا باید سیاه پوش شود، تمام فضا سیاه پوش شود و فریاد یا حسین از میان جمعیت پیوسته بلند شود.


خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد:‌ عوض کفی که در این مسابقات زده می‌شود باید همه فریاد بزنند یاحسین.


همچنین امروز جمعیت انصار حزب‌الله در پایان نمازجمعه با انجام راهپیمایی نسبت به برگزاری دیدار ایران ـ کره در روز تاسوعا اعلام انزجار کردند.


[ بازدید : 406 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]