زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی فوتبال ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018

جمعه 2 مهر 1395
0:10
محمد


زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی فوتبال ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018

زمان برگزاری بازی ایران و کره جنوبی : سهشنبه 20 مهر 95 1395/07/20

ساعت بازی ایران و کره جنوبی : 18:00

مقدماتی جام جهانی 2018 مرحله نهایی گروه A : ایران و کره جنوبی

پخش زنده:شبکه سه

زمان دقیق دیدار ایران و کره‌ جنوبی

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی زمان چهارمین دیدار ایران در رقابت‌ةای مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی را که قرار است در تاریخ 20 مهر ماه در ورزشگاه ازادی برگزار شود را اعلام کرد. این دیدار ابتدا قرار بود ساعت 21 همین روز برگزار شود اما با درخواست رسمی فدراسیون زمان این بازی تغییر کرده و به ساعت 18:15 همان روز موکول شد.

بازی ایران کره‌جنوبی در شب عاشورا 20 مهر 95

ساکت با اعلام این خبر افزود بنابر برنامه‌ای که فیفا برای ایران در نظر گرفته این دیدار در شب عاشورای حسینی برگزار خواهد شد. ساکت با ایرنا صحبت می‌کرد در این‌باره گفت: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه کارگروهی به سوئیس سفر کردند و با «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا دیدار داشتند تا در خصوص تغییر روز بازی ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت و گو کنند.

وی افزود: این دیدار شب عاشورای حسینی برگزار خواهد شد و به دلیل اینکه در تقویم فیفا دی ثبت شده است، امکان تغییر زمان آن وجود نداشت.

مدیرسازمان تیم های ملی اما اعلام کرد که به طور یقین این دیدار زودتر از ساعت 8 شب برگزار خواهد شد این درحالی است که طبق اعلام مراجع رسمی فیفا، زمان برگزاری این دیدار از ساعت 20 به ساعت 18:15 دقیقه تغییر کرده است.

بلیط بازی ایران کره‌جنوبی 20 مهر 95 مقدماتی جام جهانی 2018

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی از ساعت 20 روز بیستم مهرماه امسال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این دیدار نیز به مانند دیدار با قطر در صورتی که اسپانسرها هزینه بلیت‌ها را متقبل شوند به احتمال بسیار زیاد رایگان خواهد شد.

با اقدام یکی از اسپانسرهای تیم ملی دیدار ایران و قطر از هفته اول مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برای هواداران رایگان بود.

داورن ژاپنی بازی ایران و کره جنوبی

ایران و کره جنوبی دو مدعی اول صعود به جام جهانی 2018 در گروه A مقدماتی آسیا در حالی روز بیستم مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت که مسئولان برگزاری رقابت ها تصمیم گرفتند داوران ژاپنی قضاوت این دیدار را برعهده داشته باشند.

ساعت بازی ایران و کره‌جنوبی | مقدماتی جام جهانی 2018 | نتیجه و فیلم

بنا به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیمی سه نفره از داوران ژاپنی در این روز در تهران خواهند بود تا جدال سنتی فوتبال قاره کهن را سوت بزنند که اسامی این تیم داوری به زودی اعلام خواهد شد. پیش از این با انتخاب داور استرالیایی برای قضاوت جدال با ازبکستان اعتراضات زیادی از جانب کی روش صورت گرفته بود اما حالا afc تصمیم گرفته چند روز مانده به بازی داوران بازی با کره جنوبی را معرفی کند.

منبع:ورزش سه/

بعد از انجام بازی نتیجه و فیلم در سایت قرار میگیرد

برای دیدن نتیجه و فیلم بازی ایران و که جنوبی مقدماتی جام جهانی 2018 اینجا کلیک کنید


[ بازدید : 1131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]