نتیجه دربی 83 مشخص شد

چهارشنبه 24 شهريور 1395
0:23
محمد

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال خوب بازی کرده، اما ایده آل نبوده است. امید رضا روانخواه در گفت و گو با کاپ،درباره دربی 83،خاطرات خود از این بازی و موضوعات دیگر توضیحاتی داده است * باز هم دربی شد و دوباره امید روانخواه... اتفاقا فردا به تهران می آیم. دربی که می شود سر من و محسن خلیلی شلوغ می شود. مرتب باید از این شبکه به آن شبکه و از این برنامه به آن برنامه برویم. امسال هم پای ثابت برنامه های تلیوزیونی ویژه دربی خودمان دو تا هستیم. * از حال و هوای روز های نزدیک به دربی بگو. از وقتی از تهران خارج شدم یک کمی از حال و هوای دربی ها دور تر شدم. البته این به آن معنا نیست که از دربی و فوتبال و استقلال بی خبر باشم. دیروز یک اتفاق جالب افتاد.
* چه اتفاقی؟ دیروز در حال تمرین دادن تیم جوانان در شیراز بودم. آخر تمرین فوتبال انداختم و یک تیم را قرمز کردم و یک تیم را آبی. خودم هم کاور آبی پوشیدم و ایستادم با تیم آبی بازی کردم. همان اولش به بچه ها گفتم بیایید نتیجه دربی را همین جا مشخص کنیم. چون اسم دربی وسط آمدم خودم همه تلاشم را کردم تا تیم آبی برنده شود. دو یک بردیم و هر دو گل را خودم زدم. واقعا احساس می کردم که در دربی گل می زنم و فکر می کنم نتیجه دربی 83 مشخص شد.پیش بینی من این است که استقلال دو بر یک دربی را می برد.راستش دوست دارم در دربی جابر انصاری یک گل بزند. * اگر جابر گل بزند رکورد رفت و برگشتی تو را می شکند؟ آره. می شود جابر رفت و برگشت و دوباره رفت... ولی اشکال ندارد. استقلال ببرد، جابر هم گل بزند من هم خوشحال می شوم. گل دوم استقلال را هم دوست دارم کاوه رضایی بزند.او الان خیلی تحت فشار است. با گل زنی در دربی از فشار خارج می شود و در ادامه بازی های استقلال هم مفید تر می شود. * از نظر امید روانخواه چه می شود که یک بازیکن که شاید کمتر کسی هم روی او حساب کرده باشد، در دربی ها تبدیل به یک بازیکن تعیین کننده می شود. مثل خودت. دربی عیار فوتبالیست ها را معلوم می کند. بازیکنی که در دربی بتواند موفق باشد، عیارش به حدی هست که در تیم ملی هم بازیکن موفقی باشد. چون فشاری که در دربی روی بازیکنان هست در هیچ زمان دیگری نیست. خیلی بازیکنان با کیفیت هستند که وقتی به دربی می رسند کیفیت شان را از دست می دهند. * استقلال تا اینجای فصل در هیچ بازی پیروز نشده. به نظرت مشکل این تیم کجاست؟ خیلی ها می گویند استقلال خوب بازی کرده اما نتیجه نگرفته است. من این حرف را به صورت نسبی قبول دارم. استقلال خوب بازی کرده، اما ایده آل نبوده است. مشکل استقلال به نظر من اینجاست که این تیم شکل و شمایل واحدی برای بازی های خود ندارد و در هر بازی می بینیم که غیر از ترکیب، شرح وظایف بازیکنان هم عوض می شود و این باعث می شود که بازیکنان دچار دوگانگی شوند. این اصلا خوب نیست. در واقع فلسفه بازی استقلال روشن نیست. * برخی معتقدند در صورت پیروز نشدن استقلال در دربی منصوریان برکنار می شود. این اصلا بحث خوبی نیست که راه افتاده است. به نظر من دربی با هر نتیجه ای که پایان بگیرد منصوریان باید تا آخر فصل حفظ شود و حتی برای فصل بعد هم خودش باشد. چون در این صورت قطعا فصل بعد یک تیم خیلی خوب با یک مربی با تجربه شده داریم. منصوریان ارزش دادن چنین تاوانی را دارد و اگر استقلالی ها پای او بایستند ضرر نخواهند کرد.
[ بازدید : 415 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]