ریو 2016 استرس حریفان از حضور نمایندگان تیرانداز پارالمپیکی ایران

جمعه 19 شهريور 1395
20:00
محمد

ریو - ایرنا - رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: حضور تیراندازان ایرانی، موجب افزایش استرس تیراندازان سایر کشورها می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقیه الله کرم ادامه داد: تمام رقبای نمایندگان کشورمان به دلیل حضور سه نماینده از کشورمان استرس داشتند و این استرس موجب افت رکوردها شد و باتوجه به این شرایط امیدوارم دو نماینده کشورمان در فینال مدال آور شوند. وی در درخصوص حضور دو نماینده کشورمان در فینال مسابقات تیراندازی تپانچه بادی 10 متر ادامه داد: عالیه محمودی امتیاز خودش را کسب کرد و اول شد، اما انتظار ما از سمیرا ارم و ساره جوانمردی بیش از این بود. اما حالا باید تیراندازان تمام توجه خود را روی فینال متمرکز کنند. الله کرم در خصوص حذف سمیرا ارم نیز اظهار داشت: ارم یک سال و نیم در اردوی آماده سازی پارالمپیک حضور داشت، خط های تیراندازی ورزشکاران را اذیت می کرد و ارم هم از آنجایی که یک ورزشکار ویلچری مقابلش بود نتوانست نقطه صفر را پیدا کند و علاوه بر این استرس هم مانع از ارائه عملکرد همیشگی این تیرانداز شد. کاروان ورزشی پارالمپیک ایران با نام «منا» متشکل از 111 ورزشکار 12 رشته ورزشی دو و میدانی، وزنه برداری، والیبال نشسته ، تیراندازی با کمان، تیراندازی، جودو، فوتبال پنج نفره، بسکتبال با ویلچر، شنا، قایقرانی، دوچرخه سواری و فوتبال هفت نفره در این دوره از بازی ها حضور دارد. این رقابت های تا 28 شهریور ماه ادامه دارد و ایران تا این لحظه یک مدال نقره در رشته دوومیدانی کسب کرده است.


[ بازدید : 323 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]