دشمن سعید معروف سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران می‌شود؟

دوشنبه 15 شهريور 1395
17:26
محمد

دشمن سعید معروف سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران می‌شود؟


صحبت از حضور سرمربی روسیه در رأس تیم ملی والیبال است. ولادیمیر الکنو.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کسی که روسیه را در المپیک 2012 لندن و در یک بازی دراماتیک قهرمان کرد و شکست 2 بر صفر را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد و در این المپیک هم موفق شد تیمش را چهارم کند. چهارم شدن برای الکنو شکست بود و او به همین دلیل پس از بازگشت به کشورش، از ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی روسیه استعفا کرد. الکنو سرمربی زنیت کازان روسیه هم بود. همان تیمی که سعید معروف را به خدمت گرفت و موفق شد قهرمان اروپا شود. البته معروف نتوانست به حضورش در این تیم و زیر نظر الکنو تداوم بدهد، چراکه با این مربی به مشکل خورد و الکنو هم تصمیم به نیمکت نشینی معروف گرفت.

افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در خصوص احتمال حضور الکنو به جای لوزانو می‌گوید: «ما که صحبتی با آلکنو نکرده‌ایم و البته به هیچ مربی‌ای در دنیا صحبت نکردیم! قبل از هر چیز باید وضعیت لوزانو مشخص شود، اما آلکنو هم در روسیه نتیجه‌اش مشخص است و در المپیک هم نتیجه‌اش مشخص شد. او در قدیم هم همینطور بوده و نتایج خوبی کسب کرده و یک مربی خوب و کارنامه‌دار است. با این حال قبل از هر چیز ما باید ببینیم می‌خواهیم با لوزانو ادامه بدهیم یا نه و اگر قطع همکاری کردیم، سپس به سراغ گزینه‌ها می‌رویم». حالا که فدراسیون والیبال به دنبال تغییر نسل در تیم ملی است و قصد آوردن یک مربی با درایت را دارند، بعید نیست الکنو که به نوعی دشمن سعید معروف است، به عنوان جانشین لوزانو انتخاب شود. بازیکنی که خیلی‌ها می‌گویند کم کم زمان رفتنش از تیم ملی رسیده و باید به جای معروف پشتوانه‌های جدیدی بسازیم. الکنو در تیم ملی روسیه هم این کار را انجام داده و دمیتری موزرسکی که بهترین بازیکنش بود کنار گذاشت تا بازیکنان جوان را جایگزین کند.


[ بازدید : 291 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]