ادعای قطری ها، سوژه داغ ملی پوشان در پرواز به چین

يکشنبه 14 شهريور 1395
2:36
محمد

در پرواز تهران به پکن سوژه داغ ملی پوشان جنجال های بازی ایران و قطر بود.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران ادعای قطری ها، سوژه داغ ملی پوشان در پرواز به چین
به این مطلب امتیاز دهید
92.9%7.1%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان با پرواز چارتر به چین سفر کرده اند، بحث داغ میان بازیکنان همچنان اتفاقات و حواشی پس از بازی با قطر است.

به گفته یکی از ملی پوشان که از طریق شبکه های اجتماعی در حال برقراری ارتباط متنی با یکی از خبرنگاران است، ملی پوشان در این پرواز درباره دعوای جواد نکونام و قطری ها حرف می زنند.

یکی می گوید جواد چون از فوتبال قطر کنار گذاشته شده بود، از آنها بدش می آمد و حرصش را خالی کرد، دیگری می گفت کارلوس کی روش از نکونام خواسته بود جو کنار زمین را برای سرمربی حریف متشنج کند و عده زیادی هم معتقد بودند اتلاف وقت قطری ها و بازی ناجوانمردانه و ضد فوتبال آنها نکونام را در اولین تجربه مربیگری اش عصبی کرد.

اما تمام ملی پوشان درباره عواقب این جنجال اعتقاد داشتند کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیتی برای ایران در نظر نمی گیرد و تیم ملی خیلی که لطمه ببیند، جریمه مالی می شود.

ملی پوشان همچنین در خصوص سردار آزمون حرف می زدند و نگران بودند مبادا کنفدراسیون سردار را محروم کند.

آنها اعتقاد داشتند ما هم باید پیگیر اتفاقات بازی شویم و علیه بازیکنان قطر به خصوص آن دسته از بازیکنانی که با نکونام، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی و ... درگیری فیزیکی داشتند، گزارش بدهیم.


[ بازدید : 360 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آخرین اخبار بازی های آسیایی 2018 قاره کهن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]